xclownfisk

2013-11-10
14:52:06

* Tv
Tittar på Breaking Amish LA på tv.
Och det är awesome :'D 
Råder alla att titta på det :p
Alltså när dom upptäckte duschen och elen så lyste deras ansikten verkligen upp :p
(plus att dom tror att ena bruden håller på med häxeri och hon säger att hon har domer inom sig ;))
Det är riktigt spännande :p
Otroligt mycket bråk :'D
En utav tjejerna är gravid men säger inte vem pappan är :'o 
Det kan vara hennes bror :'o
VEM VET ?!
 
Idag är det även farsdag, så snart så ska la jag och mamma åka upp till affären och köpa en prinsess-tårta.
Och jag ska köpa lotter till honom x'D
I den här familjen så firar vi inte farsdag, morsdag, jul och sånt speciellt mycket.
Jag vill inte fira det alls men man måste ju ibland.
I år ska vi fira jul nere i Västra Götaland hos min bror och hans familj (:
Det ska bli ... Intressant. 
 
Näe, nu ska jag fortsätta med alla spännande bråk ^.^
 
C'ya on the other side.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: