xclownfisk

2013-11-08
13:27:58

* Tjejkväll med mig själv.
Ja min sambo har åkt till en kompis i Gävle och kommer inte hem förrän imorgon.
Så ikväll ska jag ha tjejkväll med mig själv ^.^
Det vill säga att jag troligen kommer göra samma sak ikväll som jag gör varje kväll.
Titta på serier och lata mig.
 
Ska faktiskt bli skönt att ha sängen för mig själv en natt ^.^
Ikväll till middag så blir det hemmagjord pizza med mor och far ^.^
Kort kommer troligen inte senare för att jag alltid kommer på det efteråt.
Ni vet, efter man har käkat upp allt.
 
Nej, nu ska jag nog ta och bädda sängen eftersom den ser ut som ett helvete.
Då menar jag absolut helvete.
Det kan jag ta ett kort på eftersom jag tänker på det just nu.
 
 
Såhär ser det ut varje morgon Oo
 
Jaja, vi hörs senare.
 
C'ya on the other side.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: