xclownfisk

2013-08-28
09:22:56

* Irriterande fluga
Hela natten har det varit en flugjävel här inne i sovrummet och han håller fortfarande på O.o 
Extremt irriterande -_-'
Jaja, jag har iallafall nyss vaknat, ska snart ta och klä på mig och sedan gå ut.
Vaknade också i natt utav min sambo som klev upp och stängde balkongdörren som vi hade glömt att stänga ^.^
Somnade om rätt så fort men både Zuumo och Kaida blev rädda och började morra och små skälla på honom xP
Sedan så väckte Zuumo mig ... 05.48imorse -_-'
Blev lite små irriterad på honom, så jag klev upp, hörde att mamma var vaken, ropade på henne och hon sa attjag kunde släppa ned honom (:
Efter det så gick jag direkt tillbaka till sängen och slocknade (:
Nej, nu ska jag fortsätta att försöka vakna till liv ^.^
 
C'ya on the other side.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: