xclownfisk

2013-08-28
11:41:40

* Staden Hudiksvall

Är inne i stan just nu med min kära mor.
Man kan säga att hon är lite nervös över det här med Syrien och det.
Borde jag vara orolig över att jag inte är det ...?
Betyder det kanske att jag inte riktigt bryr mig om ifall jag är död eller levande ?
Eller är det ett tecken på att jag är i ro med mig själv ?
Jag vet iallafall en sak och det är att jag inte är rädd för döden.
Det kanske också är ett dåligt tecken ...
Vem vet egentligen.
Jag menar vi kommer alla dö en dag.
Spelar det egentligen någon roll när ...?
Många funderingar man har i livet.

Förstår inte heller varför det ska vara så svårt för ungdomar att få ett jobb.
Jag söker för fullt men ingen svarar.
Och arbetsförmedlingen hjälper inte till direkt.
Har man ingen utbildning så kan man lika gärna ge upp och hoppas på att man kommer på något smart själv.
Jag har mina idéer, men jag tror knappast att det kommer bli något från dom.
Har skrivit en bok till exempel, kostar runt 2000kr att publicera den själv.
Pengar som jag inte har alltså.
Nej nu ska jag fortsätta shoppa med min mor här i stan (:
Ni kan få en bild på Lordi när han var min fotomodell igår (:

C'ya on the other side


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: