xclownfisk

2013-11-06
00:19:48

*6/11-07 <3
Vem hade egentligen trott att den här dagen skulle vara den värsta dagen i min familjs liv ...?
Jag antar att han redan hade gjort sitt syfte i livet.
Eller så var hans syfte att det skulle gå som det gick bara för att göra oss andra starkare.
Att vi skulle lära oss något ...
Att livet är kort kanske.
Vi kommer nog aldrig att få veta svaret på den frågan ...
Var och tände ett ljus hos dig på halloween.
Jag var nära på att bryta ihop hela tiden, men jag ville inte.
Tryckte ned allting som vanligt ...
Som jag alltid gör.
Vill inte visa mig sårbar, inte ens framför min egna familj ...
Saknar dig lika mycket än idag, trodde att det skulle bli lättare med åren.
Visst det har väl blivit lite lättare.
Jag gråter inte varje dag, jag skrattar faktiskt.
Det som jag inte gjorde för 6år sedan.
Ett helt år utan ett uppriktigt skratt.
Men idag, ja idag då skrattar jag hela tiden nästan.
Fortfarande mycket skit som händer.
Finns väl inte så mycket att göra åt det.
Fast jag är inte helt lycklig ...
Det kommer jag nog aldrig bli.
Kommer alltid att ha en tagg i hjärtat.
En tagg som kommer att hindra mig från att bli absolut lycklig.
Jag jobbar i alla fall på det. 
Hoppas att jag en dag kommer känna total lycka ...
Man vet aldrig när den kommer att komma dock.
Det är väl lite synd ...
Kommer fortfarande ihåg den här dagen som om det vore igår.
Jag minns när det knackade på dörren, när mamma skrek och när pappa kom upp och sa att du var död ...
Minns det för väl ...
6år går väldigt fort faktiskt, fortare än vad man tror ...
Man kan inte låta bli att inte tänka "tänk om ..." tankar ...
Tänk om du inte hade dött, hur hade livet sett ut för oss då ?
Tänk om det var någon annan i familjen hade dött, hur hade du reagerat ?
Tänk om inget dåligt någonsin hade hänt oss ...?
Hur hade livet sett ut för oss då ?
Jag har så otroligt många frågor men får aldrig några svar ...
 
C'ya on the other side.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: