xclownfisk

2013-08-27
21:15:24

* Something

Har fått suget att börja blogga igen.
Mest för att nu har jag faktiskt något roligt att skriva om (:
Och det är om min och min sambo's nya valp ^.^
Zuumo (:
Han är verkligen en personlighet i sig själv den lilla tjockisen ^.^
Här om dagen så tog jag upp honom och sedan la jag mig i sängen för att spela lite.
Tyckte att han var lite för tyst och han hade inte hängt med upp till sängen med mig.
Så jag började leta, under sängen, ute på balkongen, under soffan och till sist i köket.
Och jag hittade honom ingenstans, så jag gick ner till min mamma och jag hittade Zuumo liggandes där på soffan bredvid henne.
Och då berättade hon att han hade smitit ner ungefär fem minuter efter jag hade tagit upp honom och det var som om man tänkte: JA JAG LYCKADES ! JAG TOG MIG NER UTAN ATT HON MÄRKTE MIG ! I'M KING OF THE WORLD !
Ungefär (:
Jo han ramlade också i våran damm idag också (:
Han skulle härma Junior och dricka där ifrån ^.^
Det gick lite fel (:
Jaja nu ska jag fortsätta titta på Disney Channel (:
That's right bitches, I still watch that shit (h)

C'ya (:


Kommentar:
#1: Ida <3

snygg han blev X,D

2013-08-27 @ 21:38:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: