xclownfisk

2013-11-06
15:35:03

* Funderingar ...
Kan inte hjälpa att inte ha mer tankar om dig ...
Iför sig jag har tankar om dig varje dag.
Några utav sakerna jag funderar över är t ex om du hade haft barn nu ?
Vem hade du haft det med ?
Hur hade dom sett ut ?
Hur hade dom varit ?
Hur gamla hade dom varit ?
Ni ser, så otroligt många frågor men aldrig några svar.
Kan erkänna att vi har varit till några medium men vi får alltid samma svar.
Det var meningen att han skulle gå bort.
Han är på ett bättre ställe nu.
Han vill inte att ni ska vara ledsna för det som har hänt.
Det är precis som att alla dom som blir medium säger det bara för att man ska må bra.
Men jag mår inte bättre utav det.
Jag vill veta exakt vad det var som hände den natten.
Kommer aldrig att göra det pga att det inte finns någon rättvisa i världen.
Varför ska familjen plågas för någon annans misstag ?
 
Min mamma, pappa och bror är uppe hos din grav just nu och tänder ljus.
Men jag ville inte följa med.
Nej, istället så stannar jag hemma och gör rent min spis och skriver ...
Jag gillar inte att gå upp dit.
Jag vill inte bli påmind över det som hände ...
Jag vill inte bli påmind över att det inte finns någon rättvisa i världen.
Helst utav allt så skulle jag vilja glömma allting.
Men jag vill inte glömma dig.
Men jag tänker också att om det inte hade hänt, vad hade jag varit för människa då ?
Jag kanske hade fortsatt vara naiv och trott att världen är ett underbart ställe.
Att det inte finns några bekymmer.
Hakuna Matata liksom.
Det kanske finns en sådan jag i ett parallellt universum.
En som faktiskt kan känna äkta lycka.
En som inte fejkar att allt är bra när det inte är det.
 
Så fort jag skriver om dig så blir jag alltid så himla varm i kroppen.
Samma sak hände i natt när jag skrev.
Vet inte vad det är.
Är det du som är här just nu hos mig ?
Försöker du säga att allt är bra ?
Har alla medium rätt ?
Är du på ett bättre ställe ?
Har du Junior hos dig ?
Jag verkligen hatar alla tankar jag har !
Jag vill inte ha alla dom här tankarna som snurrar om kring i mitt huvud.
 
Så mycket har hänt på 6 år.
Jag har till och med skrivit en bok i din ära.
Många utav sakerna som händer i boken har jag tagit utav egen erfarenhet.
Fast överdrivit.
Rätt så mycket.
Men titeln är helt din bror ...
Åren utan dig.
Titeln säger det mesta om vad boken handlar om.
Just det, åren utan dig.
Alla dom här åren som man har levt sitt liv utan dig.
Alla dom här åren som man har funderat över vad det var som egentligen hände.
Ska skriva en till bok också.
Det ska vara lillasysterns liv utan dig.
Alltså mitt liv utan dig.
Också överdrivet.
Men grunden är just om dig.
 
Älskar dig Mattias <3
 
 
C'ya on the other side.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: